Forró

AdWords ügyfélszolgálat telefonszáma

Főbb pontok

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.

A Google AdWords Telefonszáma:

0680-983-840

Mellékek:

1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Nyitvatartás:

Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte

Google Ads egyéb elérhetősége:

Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.

A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:

Fiók létrehozása és beállítása

  • Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
  • Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
  • Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása

Hirdetések létrehozása és kezelése

  • Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
  • Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
  • Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
  • Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
  • Hirdetések időzítése, ütemezése

Mérés és optimalizálás

  • Konverziók beállítása és mérése
  • Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
  • Kampányok teljesítményének optimalizálása
  • A/B tesztek futtatása, értékelése
  • Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)

Számlázás és kifizetések

  • Számlák értelmezése, vitatása
  • Fizetési problémák megoldása
  • Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása

Technikai problémák

  • Bejelentkezési problémák
  • Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
  • Fiók felfüggesztése, helyreállítása
  • Weboldal tulajdonjogának igazolása
  • Kompatibilitási problémák különböző eszközökön

Irányelvek és szabályzatok

  • Google Ads irányelvek értelmezése
  • Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
  • Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
  • Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok

Képzés és tanácsadás

  • Tippek hatékony kampányok létrehozásához
  • Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
  • Tanácsok a konverziók növeléséhez
  • Best practice-ek megismerése
  • Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége

Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31

Záró Gondolatok

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025