Forró

Éttermi értékelések kezelése: pozitív és negatív visszajelzések

Főbb pontok

Az éttermi iparban az értékelések és visszajelzések rendkívül fontosak. Egy-egy pozitív vagy negatív értékelés jelentősen befolyásolhatja egy étterem hírnevét és forgalmát. De hogyan kezeljük ezeket az értékeléseket? Hogyan reagáljunk a különböző visszajelzésekre? Ebben a cikkben tippeket és tanácsokat adunk a hatékony kommunikációhoz.

1. Minden értékelés fontos Akár pozitív, akár negatív az értékelés, fontos, hogy az étterem reagáljon rá. Ez azt mutatja, hogy érdekel bennünket a vendégek véleménye és hajlandóak vagyunk kommunikálni velük.

2. Köszönjük meg a pozitív visszajelzéseket Ha valaki időt szán arra, hogy pozitív visszajelzést adjon, mindenképpen köszönjük meg neki. Egy egyszerű „Köszönjük, hogy nálunk járt!” vagy „Örülünk, hogy jól érezte magát!” üzenet is elegendő.

3. Legyünk proaktívak a negatív visszajelzésekkel Ha negatív értékelést kapunk, ne reagáljunk védekezően vagy támadóan. Helyette próbáljuk megérteni a vendég problémáját és keresni a megoldást. Egy őszinte bocsánatkérés és a probléma orvoslásának ígérete sokat segíthet.

4. Keressük a párbeszédet Ha egy negatív értékelés részletes és konstruktív, érdemes lehet a vendéggel privátban is felvenni a kapcsolatot, hogy részletesebben megbeszéljük a problémát és keresni a megoldást.

5. Tanuljunk az értékelésekből Az értékelések nemcsak a vendégekkel való kommunikáció eszközei, hanem tanulási lehetőségek is. Ha több hasonló negatív visszajelzést kapunk, érdemes lehet átgondolni bizonyos dolgokat az étterem működésében.

6. Ne féljünk a negatív értékelésektől Minden étteremnek vannak rossz napjai, és nem lehet mindenkit kielégíteni. A lényeg az, hogy a negatív értékeléseket konstruktívan kezeljük, és ne tekintsük őket támadásnak, hanem inkább fejlődési lehetőségnek.

7. Ösztönözzük az értékeléseket Ne féljünk kérni vendégeinktől, hogy osszák meg velünk és másokkal tapasztalataikat. Egy jól időzített kérdés vagy egy kis ösztönző, mint egy kedvezmény a következő látogatáskor, növelheti az értékelések számát.

8. Használjuk ki a pozitív értékeléseket Ha valaki különösen jó visszajelzést ad, kérjük meg, hogy használhatjuk-e marketing anyagainkban. Egy-egy pozitív vélemény sokat segíthet új vendégek megnyerésében.

9. Képzés és továbbképzés Biztosítsuk, hogy a csapatunk tisztában van az étterem értékelési stratégiájával és tudja, hogyan reagáljon a különböző visszajelzésekre. A rendszeres képzések segítenek abban, hogy a csapat proaktívan és hatékonyan kezelje az értékeléseket.

10. Monitorozzuk az értékeléseket Használjunk eszközöket és platformokat, amelyek segítenek nyomon követni az étteremről szóló értékeléseket. Így gyorsan reagálhatunk, és nem maradunk le semmilyen visszajelzésről.

Összefoglalva, az éttermi értékelések kezelése kulcsfontosságú a sikeres éttermi marketingben. A megfelelő kommunikációval nemcsak az étterem hírnevét védhetjük meg, hanem mélyebb kapcsolatot is építhetünk vendégeinkkel, ami hosszú távú lojalitást eredményezhet.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025