Forró

Kinek való a Black Friday?

Főbb pontok

A Black Friday kampányok számos vállalkozás számára kínálnak kiváló lehetőséget a forgalom növelésére és az ügyfélkör bővítésére. Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy mely vállalkozások és helyzetek esetén érdemes kihasználni a Black Friday adta előnyöket.

Széles termékkínálattal rendelkező kiskereskedők

Azok a vállalkozások, amelyek sokféle terméket kínálnak, könnyebben tudnak vonzó akciókat összeállítani, amelyek széles vásárlói réteget szólítanak meg.

Elektronikai és technológiai termékeket forgalmazók

Az elektronikai cikkek iránt hagyományosan nagy a kereslet a Black Friday alatt. Televíziók, számítógépek, okostelefonok és más technológiai eszközök jelentős érdeklődést generálhatnak.

Divat- és ruházati cégek

A divatipar szereplői kihasználhatják a szezonalitást és a Black Friday-t arra, hogy új kollekciókat mutassanak be vagy régebbi készleteket értékesítsenek kedvezményesen.

Online áruházak

Az e-kereskedelemben működő vállalkozások különösen előnyös helyzetben vannak, mivel a vásárlók egyre inkább online keresik az akciókat és kényelmesen vásárolnak otthonról.

Új piacokra belépő vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni ismertségüket és új ügyfeleket szerezni, a Black Friday alatt széles közönséghez juthatnak el.

Készletcsökkentésre törekvő vállalkozások

Ha nagyobb mennyiségű készletet szeretnénk értékesíteni, a Black Friday ideális alkalom a raktárkészlet csökkentésére.

Magas árréssel rendelkező termékek forgalmazói

Azok a vállalkozások, amelyek termékein nagyobb az árrés, könnyebben tudnak jelentős kedvezményeket nyújtani anélkül, hogy veszélyeztetnék a profitot.

Hűségprogramok és előfizetéses szolgáltatások nyújtói

A Black Friday jó lehetőség a hűségprogramok népszerűsítésére és az előfizetői bázis bővítésére vonzó ajánlatokkal.

Erős versenyhelyzetben lévő cégek

Ha a piacon a versenytársak is aktívan részt vesznek a Black Friday akciókban, érdemes csatlakozni, hogy ne maradjunk le és megőrizzük a versenyképességünket.

Marketing és márkaépítésre fókuszáló vállalkozások

Azok a cégek, amelyek szeretnék növelni márkájuk ismertségét és pozitív vásárlói élményt nyújtani, kihasználhatják a Black Friday nyújtotta figyelmet és érdeklődést.

Összegzés

A Black Friday azoknak a vállalkozásoknak való, akik:

  • Képesek vonzó és versenyképes ajánlatokat nyújtani.
  • Szeretnék növelni értékesítésüket és ügyfélbázisukat.
  • Készek befektetni a marketingbe és a logisztikába a megnövekedett forgalom kezelése érdekében.
  • Stratégiailag terveznek a hosszú távú növekedés érdekében.

Fontos, hogy alaposan mérlegeljük, hogy a Black Friday kampány hogyan illeszkedik üzleti céljainkhoz, és felkészüljünk a megnövekedett vásárlói igények kezelésére. Ha vállalkozásunk megfelel a fenti kritériumoknak, a Black Friday kiváló lehetőséget kínálhat a sikeres értékesítésre és a piaci pozíció erősítésére.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025