Forró

A piacnak nem kellenek unalmas marketingkönyvek

Főbb pontok

2009-óta figyelem aktívan a mikro-, és kisvállalkozókat. Ez idő alatt rengeteg összefüggésre
jöttem rá.

Minden vállalkozó más szintről indul. Van, aki stabil háttérrel rendelkezik, így nem számít, ha egyszer-kétszer elbukik, harmadjára is talpra fog tudni állni. Ebben a könyvben viszont főleg olyan vállalkozókat említek meg, akiknek egy esélyük volt mindent jól csinálni, azonban ennek a súlyát nem mérték fel, és a saját fejük után mentek.
Sokan, az évek alatt megspórolt pénzüket teszik bele a legelső vállalkozásukba, majd tapasztalat híján tönkremennek.

Az elmúlt tíz év alatt számos vállalkozást láttam tönkremenni. Legtöbbször banális dolgokon csúsztak el. Ebben a könyvben leírtam 12 olyan valós, megtörtént esetet, amelyet a partnereimmel együtt éltem meg. Ők nem hallgattam rám, viszont te még tanulhatsz a leírt hibákból.

Úgy gondolom, hogy a piacnak már nincs szüksége több olyan könyvre, amely unalmas, száraz marketinget tartalmaz. Én egy olyan könyvet álmodtam meg, amelyből minden vállalkozó tanulhat, gyakorlati példákon keresztül.

Neked hány esélyed van?
Tarts velem, és a volt partnereimmel.

https://dajka-gabor.hu/marketingblog/termek/dajka-gabor-en-megmondtam

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025