A sikeres marketing alapja az önismeret

Főbb pontok

Dajka Gábor legújabb könyve, az Online Marketing és Pszichológia, kifejezetten a magyar mikrovállalkozók számára készült, akik szeretnének valódi megoldásokat találni a hazai piac kihívásaira. Gábor szerint sok magyar vállalkozó külföldi óriáscégek módszereit próbálja másolni, ami gyakran tévútra vezet, mivel a hazai kulturális, gazdasági és piaci viszonyok teljesen eltérnek. Ezt a felismerést felhasználva, a könyv olyan stratégiákat kínál, amelyek a magyar vállalkozói környezetre szabottak.

Az Online Marketing és Pszichológia nem csupán egy újabb marketing könyv. Dajka Gábor mélyen hisz abban, hogy a sikeres marketing alapja az önismeret. Szerinte az a marketinges, aki ismeri saját személyiségét, könnyebben érti meg fogyasztóit is. A könyv ezért ötvözi a marketing, pszichológia és szociológia alapjait, lehetővé téve az olvasók számára, hogy stratégiáikat a lélektanra építsék. A könyvben található tesztek segítenek az olvasóknak jobban megismerni önmagukat és célcsoportjukat, ezzel téve még hatékonyabbá a marketing kampányaikat.

A Hatékony Marketing Eszköze: Ismerd Meg Önmagad és a Fogyasztóidat

Az Online Marketing és Pszichológia egyik legfontosabb üzenete, hogy a sikeres reklámozás az önismeretből fakad. Az önmagunk megismerése segít abban, hogy pontosan megértsük a vásárlóink motivációit és gondolkodásmódját. A könyv végigvezet az online kampányok felépítésén, bemutatja, hogyan lehet hatékony stratégiákat alkotni, és számos konkrét szövegírási sablont kínál, amelyeket az olvasók azonnal felhasználhatnak saját marketingjükben. A könyv egyik kiemelt része a Buyer Persona meghatározása, amely pszichológiai alapokra épül, és részletesen bemutatja, hogyan lehet jól célzott hirdetéseket készíteni.

Gyakorlás a Csoportban

A könyv elolvasása után lehetőséged van továbbfejleszteni tudásodat az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoportban. Ha elolvastad a könyvemet, csatlakozhatsz ehhez az exkluzív csoporthoz, ahol heti 60 percben közösen dolgozunk a vállalkozásod sikerén. Az online üléseket a Google Meeten tartjuk, így bárhonnan kényelmesen csatlakozhatsz. Ezek az alkalmak nemcsak arra szolgálnak, hogy elmélyítsd a könyvben megszerzett tudásodat, hanem hogy gyakorlati tapasztalatokat is szerezz. Megbeszéljük a reklámszövegeidet, célcsoport-beállításaidat, és közösen finomítjuk a stratégiáidat.

Heti 60 Perc Közös Fejlődés

A csoportban minden héten egy órát szánunk arra, hogy együtt dolgozzunk a vállalkozásod sikerén. Az ülések során nemcsak elméleti tudásodat bővítheted, hanem gyakorlati kérdésekre is választ kapsz. Átbeszéljük a marketing kampányaidat, segítünk tökéletesíteni a hirdetéseidet, és közösen találunk megoldást bármilyen marketing kihívásra.

Közösségi Erő

Egyedül nehéz lehet megküzdeni a marketing kihívásaival, de egy támogató közösségben könnyebb átlendülni a nehézségeken. Az Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport tagjai egymást segítik, motiválják és inspirálják. Itt nemcsak szakmai kapcsolatokra, hanem barátokra is lelhetsz, akik megértik a problémáidat és segítenek a fejlődésben.

Könyv és Csoport: Együtt a Siker Felé

A könyv és a csoport közötti összekapcsolódás biztosítja, hogy ne csak elméleti tudással gazdagodj, hanem gyakorlati tapasztalatokat is szerezz. A heti találkozók során lehetőséged lesz megosztani kérdéseidet, elakadásaidat, és visszajelzést kapni a hirdetéseidről, kampányaidról. A közösség ereje és a folyamatos tanulás révén biztosítjuk, hogy a marketinged folyamatosan fejlődjön és igazodjon a változó piaci körülményekhez.

Jelentkezés Feltételei

Az Online Marketing és Pszichológia könyv első 56 oldalának elolvasása szükséges a csoportba való jelentkezéshez. A csoportban 8 fő vehet részt, így garantálva a személyes figyelmet és a hatékony együttműködést. A találkozók péntekenként 17:30-tól 18:30-ig tartanak, és az ár egy hónapra (4 alkalomra) vonatkozik.

Részletek és Kapcsolódó Termékek

A könyvet dedikálva is megrendelheted, illetve különféle kiegészítő csomagokat is elérhetsz, amelyek további anyagokat, például YouTube videókat is tartalmaznak. Mindezek mellett, ha elolvastad a könyvet, egyedi csoportbeli tagságra is szert tehetsz, amely valódi értéket jelent a vállalkozásod számára.

Összegzés

Az Online Marketing és Pszichológia egy olyan könyv, amely nemcsak elméleti alapokat ad, hanem gyakorlati tudással is felvértezi az olvasót. Dajka Gábor könyve tökéletes választás azoknak a magyar vállalkozóknak, akik szeretnék megérteni a marketing és a pszichológia összefüggéseit, és azonnal alkalmazható megoldásokat keresnek. A könyv elolvasása után pedig a Online Marketing és Reklámpszichológia Csoport tagjaként gyakorlati támogatást kaphatsz, hogy marketinged valóban a következő szintre emeld.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Banknotes.

Így kereshetsz pénzt az AdSense segítségével

Ha te is eljátszottál már a gondolattal, hogy a tartalomgyártásból, a blogolásból vagy a YouTube-videókból származó bevételedet szeretnéd növelni, akkor biztosan találkoztál a Google AdSense nevével. Ez a platform az egyik legismertebb és legkényelmesebb módja annak, hogy a saját weboldaladon vagy videós csatornádon hirdetéseket jeleníts meg, és ezzel valódi jövedelemhez juss. Az AdSense lehetőséget ad...
Business graphs and magnifying glass on table

Alapvető Excel függvények marketingeseknek

Ha valaha is érezted már úgy, hogy a marketingkampányaid méréséhez és elemzéséhez túl sok adatot kell kezelned – táblázatokat, statisztikákat, kattintási arányokat, konverziókat, remarketinglistákat, költségterveket –, akkor bizony nem vagy egyedül. Egy adatgazdag környezetben előbb-utóbb elkerülhetetlen, hogy valamilyen táblázatkezelő eszközzel irányítsd, rendszerezd és elemezd a felhalmozott információkat. A Microsoft Excel az egyik legismertebb, és továbbra...
online training on the school website on the Internet

A Google Ads szakértő

Ha bármikor is gondolkodtál azon, hogy milyen módon növelhetnéd online vállalkozásod láthatóságát és bevételét, valószínűleg szembejött már veled a Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) kifejezés. Ez az egyik legismertebb és leghatékonyabb PPC (Pay-Per-Click) hirdetési platform, amely megfelelő beállításokkal és szakmai rálátással csodákra képes. Azonban az is lehetséges, hogy elkezdtél már saját kezűleg kampányokat futtatni,...
High Speed

Hogyan működik a PageSpeed Insights?

Ha komolyan gondolod a weboldalad és az online jelenléted hosszú távú sikerét, akkor a sebesség és a felhasználói élmény optimalizálása egyszerűen megkerülhetetlen. Ezzel nemcsak a látogatóid elégedettségét növeled, hanem a keresőoptimalizálási (SEO) eredményeiden is jelentősen javíthatsz. És itt lép be a képbe a Google PageSpeed Insights – vagy röviden PSI –, amely a weboldalad betöltési...

Itt érsz el

© Copyright 2025