Forró

A vállalkozásod sikeréért

Főbb pontok

A vállalkozásod sikeréért dolgozom, és segítek meghozni azokat az üzleti döntéseket, amelyek számodra a legjobbak. Számomra fontos, hogy ne csak elérd, de hosszú távon fenn is tudd tartani a közösen kitűzött célokat.

Az elmúlt években sokan vágtak bele online vállalkozásba, ami növelte a versenyt, de csak kevesen maradtak talpon. Ennek oka gyakran a bizonytalanság, görcsösség, perfekcionizmus és a döntésképtelenség volt a vállalkozók körében. Találkoztam olyanokkal is, akik mindenbe belekezdtek, de soha semmit nem fejeztek be – így a webáruházuk sem működött. Gyakori probléma még a konkurensek alul- vagy fölülértékelése, valamint a szakmának való megfelelési kényszer.

Business coachként segítek kijelölni az irányt és az úton tartani. Támogatlak abban, hogy másképp lásd és értelmezd a kihívásokat, és túllendülj az elakadásokon. Közösen meghatározzuk az üzleti mérföldköveket, hogy fenntartsuk a motivációdat.

Egy ülés 60 perces, és érdemes 3-5 alkalommal előre tervezni. Időpontot jelenleg csak péntekre, szombatra vagy vasárnapra tudok adni, a találkozók online vagy személyesen, Heves vármegyében zajlanak. Időpontfoglalás: Webshop link

Készítsünk üzleti tervet – én kérdezek, és közben finomítom a válaszaidat! A legtöbb vállalkozónak nincs üzleti terve, ezért kiszolgáltatottá válnak. Ha döntéshelyzetbe kerülnek, megtorpannak, mert nincs átlátható tervük. Tervezzük meg a rövid-, közép- és hosszú távú céljaidat, és nézzük meg a lehetséges elakadásokat, kihívásokat és lehetőségeket. Az ülések alatt te is fejlődni fogsz. Üzleti tervezés rendelése: Webshop link

Extra képzéseim:
A coach szakma lélektanra épül, ezért folyamatosan képzem magam különböző területeken. Így lettem Gyászfeldolgozás Módszer® Specialista, és elvégeztem az Ultrarövid Terápia, jó párkapcsolat alapjai, párkapcsolati kommunikáció, párkapcsolati játszmák, asszertív kommunikációs tréning, szorongás okozta megbetegedések és terápiájuk, érzelemszabályozás a gyakorlatban képzéseket, valamint még sok mást is.

Bár a business coachoknak nem kötelező pénzügyi és üzleti ismeretekkel rendelkezniük, én mégis többet nyújtok ezen a területen is, hogy élesebb kérdésekkel segítsem a fejlődésedet. Európai Uniós pályázatírói, kötvény-, részvény-, tőzsde alapkurzus, tőkepiaci üzletkötői hatósági képzéseket is elvégeztem, és az OTP MiFID tesztjén maximális pontszámot értem el. Aktívan tevékenykedem tőzsdei befektetőként is.

Elvégeztem a MiFID 2 speciális képzési programot, amivel objektíven tesztelhetem a befektetési tapasztalataidat, termékismeretedet, befektetési céljaidat, fenntarthatósági preferenciáidat, pénzügyi helyzetedet és kockázatvállalási hajlandóságodat. A coaching nem befektetési tanácsadás, de a teszt segítségével gyorsabban fel tudom mérni a vállalkozókat.

Ez a komplex felkészültség lehetővé teszi, hogy még inkább a te egyedi igényeidre szabott támogatást nyújthassak. Azáltal, hogy széles körű ismeretekkel rendelkezem, jobban megértem a piac dinamikáját és a vállalkozásodat érintő kihívásokat.

Egy jó üzleti terv nem csak iránymutatás, hanem egyfajta biztonsági háló is, amely segít navigálni a bizonytalan időkben. Ezért fontos, hogy közösen dolgozzunk ki egy átfogó és részletes stratégiát, amely nem csak a jelenlegi helyzetedet, hanem a jövőbeli céljaidat is figyelembe veszi. Az együttműködésünk során olyan eszközökkel látlak el, amelyekkel önállóan is képes leszel az üzleti döntések meghozatalára és a nehézségek leküzdésére.

A coaching folyamat részeként segítek azonosítani és kihasználni az erősségeidet, miközben a gyengeségeidre is rávilágítunk, hogy hatékonyabban kezelhesd azokat. Az üzleti siker titka nem csupán a jó ötletekben rejlik, hanem abban is, hogy hogyan valósítjuk meg ezeket az ötleteket és hogyan tudjuk őket fenntartani hosszú távon.

A személyes fejlődésed ugyanolyan fontos számomra, mint a vállalkozásod sikere. Ezért különösen nagy hangsúlyt fektetek arra, hogy a coaching során az önismereted és a pszichológiai tudatosságod is növekedjen. Az önismereti tréningek, amelyeken részt vettem, lehetővé teszik, hogy mélyebben megértsem a motivációidat és azokat az akadályokat, amelyekkel szembe kell nézned.

Összefoglalva, a célom az, hogy ne csak rövid távú megoldásokat nyújtsak, hanem hosszú távon fenntartható fejlődést és sikert biztosítsak számodra és a vállalkozásod számára. Az együttműködésünk során arra törekszem, hogy olyan eszközökkel és stratégiákkal lássalak el, amelyek segítenek megerősíteni a piaci pozíciódat és növelni a versenyképességedet.

Amennyiben készen állsz arra, hogy egy új szintre emeld a vállalkozásodat és magabiztosan navigálj a kihívásokkal teli üzleti világban, várom a jelentkezésedet. Tegyük meg az első lépést együtt a siker felé!

Foglalj időpontot, és kezdjük el a közös munkát:
Webshop link

Tervezzük meg az üzleti jövődet:
Webshop link

Lépj velem kapcsolatba, és tegyünk közösen a sikeredért!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Stock market prices

Google Ads CPC alakulása 2013–2025 között

Átlagos CPC változása évről évre (2013–2025) A Google Ads átlagos kattintási költsége (CPC) hosszú távon emelkedő trendet mutat 2013 és 2025 között, bár voltak időszakos ingadozások. A 2010-es évek elején a mobilhasználat térnyerése miatt az átlagos CPC globálisan kissé csökkent, mivel a mobilhirdetések olcsóbbak voltak, de a tendencia hamarosan megfordult. 2013 és 2020 között a...
Young High school teacher giving marketing lesson to students in classroom

Marketing ügynökségek költségeinek alakulása Magyarországon (2013–2025)

Árak változása évről évre (2013–2023) A 2010-es években a marketing- és reklámügynökségek szolgáltatási díjai Magyarországon viszonylag stagnáló tendenciát mutattak, majd a 2020-as évek elején jelentősebb emelkedés indult. A KSH adatai szerint 2016 és 2022 első negyedéve között gyakorlatilag nem nőttek az ügynökségi árak – 2022 elején a reklám- és piackutatási szolgáltatások díjai 2%-kal alacsonyabbak voltak,...
organization

A szervezeti magatartás lényege

Szervezeti környezetben az emberi viselkedésről beszélünk, mégis gyakran elfelejtjük, hogy a munkahelyi lét legalább annyira érzelmi és gondolkodási folyamat, mint termelési vagy szolgáltatási tevékenység. Ha szervezetben dolgozol, vagy épp te vezetsz egy csoportot, biztosan találkoztál már azzal a helyzettel, amikor nem a folyamatok technikai elemei, hanem az emberek reakciói, hozzáállása és közös hangulata határozza meg...
Luxury red car, closeup details with city lights behind it. Bokeh.

Mit tanulhatunk a Ferrari marketingeseitől?

Amikor a Ferrari név megjelenik, azonnal kirajzolódik egy vörös színű, kecses karosszériájú sportautó képe, fülünkben felcsendül a duruzsoló motorhang, és magával ragad az olasz autógyártás szenvedélyes világa. De hogyan lett a Ferrari nemcsak az autózás, hanem a globális életstílus egyik ikonja is? A márka mindössze néhány ezres, prémium kategóriás járművet gyárt évente, mégis az egyik...

Itt érsz el

© Copyright 2025