AdWords ügyfélszolgálat telefonszáma

Főbb pontok

Az AdWords-ben egyszer megjelenik a telefonszámuk egyszer pedig nem. Így gyakran kérdezik tőlünk, hogy „Mi a magyar AdWords telefonszáma?”. Az alábbiakban minden szükséges információt megtalálsz ahhoz, hogy zökkenőmentesen felvehesd a kapcsolatot a Google Ads ügyfélszolgálatával.

A Google AdWords Telefonszáma:

0680-983-840

Mellékek:

1-es mellék Google AdWords (Új nevén Google Ads)
2-es mellék Google Analytics

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni. Kérj egy 1 órás konzultációt ezen a linken: https://webshop.dajka-gabor.hu/60-perces-online-marketing-tanacsadas/

Nyitvatartás:

Hétfőtől – Péntekig: 9:00 – 13:00 GMT+1

Költségkorlát Nélkül

Bármilyen hirdetési költséggel rendelkezhetsz, nincs minimum összeg a híváshoz. Fontos, hogy előkészítsd a 10 számjegyű fiókazonosítódat és azt az e-mail címet, amellyel regisztráltál, mert ezeket biztonsági okokból kérni fogják. Az ügyfél-azonosítót az oldal tetején, az e-mail cím mellett találod, jobb oldalt.

Hívási Költségek

A vezetékes telefonról érkező hívások ingyenesek, de mobiltelefon használata esetén a szolgáltatód díjat számíthat fel.
Ne felejtsd el kitölteni a kérdőívet a hívás végén!
Több AdWords telefonszám érdekel? Nézd meg ezt az oldalt: Telefonos ügyfélszolgálatok világszerte

Google Ads egyéb elérhetősége:

Űrlapon keresztül ezen a linken:
https://support.google.com/google-ads/gethelp?authuser=1

Praktikus Tippek a Sikeres Híváshoz:

Előkészületek: Mielőtt felhívnád a Google Ads ügyfélszolgálatát, győződj meg róla, hogy minden szükséges információ kéznél van. Ez tartalmazza a fiókazonosítót és a regisztrációs e-mail címedet. Így a hívás gyorsabb és gördülékenyebb lesz.

Nyugodt Környezet: Próbáld meg egy csendes, nyugodt helyen intézni a hívást, hogy biztosan jól értsd az ügyfélszolgálat munkatársát és te is tisztán tudj kommunikálni.

Kérdezz Bátran: Ne habozz kérdezni, ha valami nem világos. Az ügyfélszolgálat azért van, hogy segítsen neked, és biztosítsa, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a Google Ads kampányaidból.

Csak 5775 Ft
kozepen

Jegyzetelj: A hívás során jegyezz fel minden fontos információt és utasítást, amit az ügyfélszolgálat munkatársa ad. Ez később hasznos lehet a kampányaid optimalizálásában.Utólagos Ellenőrzés: A hívás után ellenőrizd, hogy minden megbeszélt változtatás és beállítás helyesen lett végrehajtva a fiókodban.

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz.

A Google Ads ügyfélszolgálatot a hirdetők jellemzően az alábbi típusú kérdésekkel, problémákkal keresik meg:

Fiók létrehozása és beállítása

  • Segítség új Google Ads fiók létrehozásában
  • Fizetési mód beállítása, számlázási adatok módosítása
  • Hozzáférési jogosultságok kezelése, megosztása

Hirdetések létrehozása és kezelése

  • Új kampányok, hirdetéscsoportok, hirdetések létrehozása
  • Kulcsszavak kiválasztása, hozzáadása, kizárása
  • Hirdetések formázása, kreatívok feltöltése
  • Licitálási stratégiák beállítása, módosítása
  • Hirdetések időzítése, ütemezése

Mérés és optimalizálás

  • Konverziók beállítása és mérése
  • Jelentések értelmezése, statisztikák elemzése
  • Kampányok teljesítményének optimalizálása
  • A/B tesztek futtatása, értékelése
  • Integráció más eszközökkel (pl. Google Analytics)

Számlázás és kifizetések

  • Számlák értelmezése, vitatása
  • Fizetési problémák megoldása
  • Promóciós kódok, jóváírások alkalmazása

Technikai problémák

  • Bejelentkezési problémák
  • Hirdetések elutasításának okai, fellebbezés
  • Fiók felfüggesztése, helyreállítása
  • Weboldal tulajdonjogának igazolása
  • Kompatibilitási problémák különböző eszközökön

Irányelvek és szabályzatok

  • Google Ads irányelvek értelmezése
  • Tiltott termékek, szolgáltatások hirdetése
  • Adatvédelmi kérdések, GDPR megfelelőség
  • Más hirdetőkkel kapcsolatos panaszok

Képzés és tanácsadás

  • Tippek hatékony kampányok létrehozásához
  • Javaslatok a költségvetés optimalizálásához
  • Tanácsok a konverziók növeléséhez
  • Best practice-ek megismerése
  • Oktatóanyagok, webináriumok elérhetősége

Természetesen ez csak egy általános lista, a konkrét kérdések és problémák hirdetőnként eltérőek lehetnek a vállalkozás méretétől, iparágától, hirdetési céljaitól függően. A Google Ads ügyfélszolgálat célja, hogy segítse a hirdetőket abban, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki a platformból, és sikeresen elérjék hirdetési céljaikat.

Egyéb Szakértői Segítség

Ha nem boldogulsz a Google Ads-el, akkor én is tudok neked segíteni:
info@dajkagabor.hu
+3620/453-70-31

Záró Gondolatok

Ezzel a részletes és strukturált megközelítéssel biztos lehetsz benne, hogy a Google Ads ügyfélszolgálatával való kommunikáció gördülékeny és hatékony lesz. Ne feledd, hogy az ügyfélszolgálat célja, hogy segítsen neked a Google Ads kampányaid optimalizálásában és sikerességében.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Banknotes.

Így kereshetsz pénzt az AdSense segítségével

Ha te is eljátszottál már a gondolattal, hogy a tartalomgyártásból, a blogolásból vagy a YouTube-videókból származó bevételedet szeretnéd növelni, akkor biztosan találkoztál a Google AdSense nevével. Ez a platform az egyik legismertebb és legkényelmesebb módja annak, hogy a saját weboldaladon vagy videós csatornádon hirdetéseket jeleníts meg, és ezzel valódi jövedelemhez juss. Az AdSense lehetőséget ad...
Business graphs and magnifying glass on table

Alapvető Excel függvények marketingeseknek

Ha valaha is érezted már úgy, hogy a marketingkampányaid méréséhez és elemzéséhez túl sok adatot kell kezelned – táblázatokat, statisztikákat, kattintási arányokat, konverziókat, remarketinglistákat, költségterveket –, akkor bizony nem vagy egyedül. Egy adatgazdag környezetben előbb-utóbb elkerülhetetlen, hogy valamilyen táblázatkezelő eszközzel irányítsd, rendszerezd és elemezd a felhalmozott információkat. A Microsoft Excel az egyik legismertebb, és továbbra...
online training on the school website on the Internet

A Google Ads szakértő

Ha bármikor is gondolkodtál azon, hogy milyen módon növelhetnéd online vállalkozásod láthatóságát és bevételét, valószínűleg szembejött már veled a Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) kifejezés. Ez az egyik legismertebb és leghatékonyabb PPC (Pay-Per-Click) hirdetési platform, amely megfelelő beállításokkal és szakmai rálátással csodákra képes. Azonban az is lehetséges, hogy elkezdtél már saját kezűleg kampányokat futtatni,...
High Speed

Hogyan működik a PageSpeed Insights?

Ha komolyan gondolod a weboldalad és az online jelenléted hosszú távú sikerét, akkor a sebesség és a felhasználói élmény optimalizálása egyszerűen megkerülhetetlen. Ezzel nemcsak a látogatóid elégedettségét növeled, hanem a keresőoptimalizálási (SEO) eredményeiden is jelentősen javíthatsz. És itt lép be a képbe a Google PageSpeed Insights – vagy röviden PSI –, amely a weboldalad betöltési...

Itt érsz el

© Copyright 2025