Forró

Bővebben a marketing-tanácsadásról

Főbb pontok

A marketing tanácsadásom célja, hogy olyan mélyreható segítséget nyújtsak, amellyel valóban optimalizálhatod vállalkozásod marketingjét, függetlenül attól, hogy már jól megalapozott üzleted van, vagy épp most indítod el. Az egynapos konzultáció lehetőséget ad arra, hogy közösen feltérképezzük a céged jelenlegi helyzetét, marketingstratégiáját és kihívásait, majd gyakorlati lépéseken keresztül oldjuk meg a fennálló problémákat, optimalizáljuk a reklámokat és új, hatékony megoldásokat építsünk fel.

Hogyan zajlik az egynapos konzultáció?

Az egynapos konzultáció két nagy szakaszra oszlik. A nap első felében a célom, hogy mélységeiben megértsem vállalkozásod motivációit, jelenlegi helyzetét és nehézségeit. Feltérképezzük a versenytársaidat, megvizsgáljuk, milyen gyengeségeik vannak, és hogyan tudsz ezekre alapozva hatni a saját célközönségedre. Ez a stratégiai felmérés azért fontos, mert egy erős marketingstratégia alapja a piac és a versenytársak alapos ismerete.

A nap második felében a gyakorlatra helyezzük a hangsúlyt. A már futó reklámkampányaidat közösen optimalizáljuk, elemzésekkel és pontosítással hozzuk ki belőlük a maximumot. Ha szükséges, új reklámokat hozunk létre, amelyek pontosan illeszkednek az aktuális piaci helyzethez és vállalkozásod céljaihoz. Nem csak stratégiai szinten segítek, hanem technikai támogatást is nyújtok: ha bármilyen eszközt nem sikerült beállítanod, legyen az egy hirdetési fiók vagy egy kampánykezelő rendszer, együtt megoldjuk ezeket a feladatokat.

Online és személyes konzultációs lehetőségek

Ha a kényelmes, online konzultációt választod, akkor a találkozó két részletben, kétszer hat órában zajlik. Reggel 10-től este 4-ig dolgozunk együtt képernyőmegosztáson keresztül. Az online forma nagy előnye, hogy az eszközöket és szoftvereket valós időben, kényelmesen tudom bemutatni neked, és meg is tanítom azok használatára, hogy később akár te is önállóan tudd kezelni a reklámcsatornákat. Így a marketingtechnológia kevésbé tűnik ijesztőnek, és kézzelfogható tudást kapsz.

Amennyiben személyes találkozóra van lehetőséged, akkor reggel 10-től este 10 óráig dolgozunk együtt. A személyes tanácsadás előnye, hogy még inkább a vállalkozásodra és a te személyes igényeidre tudok hangolódni. Együtt tudjuk feltárni az elakadáspontokat, akár új perspektívát is hozok a gondolkodásmódodba. Ilyenkor a marketing-tanácsadás már nem csak az üzletedre, hanem részben rád, mint vállalkozóra is fókuszál.

Mire számíthatsz?

Mindkét konzultációs formában 12 órán keresztül dolgozunk együtt. A legtöbb ügyfelem számára ez az időtartam több mint elegendő, de ha lassabb tempóban szeretnél haladni vagy először találkozol marketingeszközökkel, akkor sem kell aggódnod, mert bőven beleférünk az időkeretbe. A konzultációt rugalmasan kezelem, és bár általában nem nézem az órát, a 12 óra végére minden bizonnyal én is kifáradok – de ez az idő elegendő arra, hogy a tanácsadás során valódi eredményeket érjünk el.

Miért fontos a marketing tanácsadás?

Egy jó marketing stratégia alapvető a vállalkozás növekedéséhez, különösen a mai, digitálisan orientált világban. Akár induló vállalkozás vagy, akár már egy működő cég, a piacon való hatékony megjelenés kulcsa az, hogy értsd a célközönséged, és hogyan érdemes elérned őket. A marketing tanácsadás célja, hogy segítsek az optimalizálásban, az ügyfélszerzésben, a márkaépítésben, és a hosszú távú célok megvalósításában.

Amennyiben szeretnél további részleteket megtudni, vagy időpontot foglalni, látogass el az alábbi linkre: https://webshop.dajka-gabor.hu/egynapos-marketing-tanacsadas/.

Szívesen dolgozom veled, hogy a vállalkozásod marketingjét a következő szintre emeljük!

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025