Forró

Társadalmunk újabb terhe a nőkre?

Főbb pontok

Mert én igen.

A nőnek most már nem elég csak jó szülőnek, szakácsnőnek, vad szeretőnek, háztartásbelinek és persze már nem elég csak a saját szakmájukban jók lenniük, hanem most már legyenek vállalkozók is, aki legalább annyit, ha nem több pénzt keressenek, mint a férfiak, hiszen a nők is meg tudják csinálni. Hiszen a nők munkája is ér annyit, amennyit a férfiaké. És bizonyítsák be azt, hogy ők is sok pénzt tudnak keresni, a többi munkájuk mellett. Elvégre egy nap 24 órából áll, ha csak 4-et alszanak, akkor 20 óra alatt mindent el tudnak intézni. Indítsanak vállalkozást! És igen is, hogy x is meg tudta csinálni, akkor más nő is meg tudja csinálni, csak el kell olvasni a sikersztorikat, hogy x családanya hogyan képezte át magát. Megjegyzem, ettől a ha én is, akkor te is meg tudod csinálni mondattól gyorsan ki lehet hozni a sodromból. Jajj már! Nem tudom, hogy neked milyen eszköztárad van, mit kaptál a szüleidtől, mennyire vagy szorgalmas, kitartó stb. Megjegyzés vége.

Egyébként elképesztő, hogy a nők mennyi mindenre képesek figyelni egyszerre. 9 hónap alatt úgy tesznek össze egy gyereket, hogy oda sem néznek. És kéz nélkül! Én pedig egy IKEA bútort nem tudok összetenni. Egyébként az IKEA eladója és a barátnőm is mindig csak ugyanazt tudják szajkózni: az nem az a lyuk! 

Borzalmas, ahogyan a nemi szerepek felborulnak. És ennek a levét a nő és a családja fogja meginni. A nők egyre frusztráltabbak lesznek, hiszen elolvassák a sikersztorikat, azt, hogy más nők még az irdatlan mennyiségű pénzkeresésre is képesek, ők pedig annyit tudnak felmutatni a nap végén, hogy megtanítottak a gyermeknek egy dalt meg felépítettek közösen egy lego várat. A másik karrierista nő ezzel szemben új ügyfeleket szerzett a vállalkozásába.

A férfi háza csak egy ház. Anya csinál belőle otthont.

Csak amit elfelejtünk, hogy pl. anyai szeretetet, csak anya tud adni, mert az egy különleges dolog. És azt is elfelejtjük, hogy mennyi macera van egy vállalkozással, pl.: számlázni kell, könyvelővel és ügyfelekkel kell egyeztetni, túl kell élni az egész napos NAV ellenőrzést, nyomozni kell a feladott csomag után, követni kell a jogszabályváltozásokat, reklámozni kell, és még sok apró dolog alkot egy egész nagyot. Ezzel szemben a női vállalkozót úgy ábrázolják, hogy ül a számítógép előtt, jobb kezében a gyermek, a háttérben fő az étel, bal kezében a porszívó, miközben a számítógépből áramlik kifele a pénzt. Jelszó: nincs lehetetlen! Karrierváltó anyukák. 

Ezzel szemben karrierista anya házhoz rendeli az ételt, miközben a gyerek tableten nézi a Bogyót és Babócát a YouTube-on. És az ilyen életforma igen nagy nyomot hagy a nő külsején is, amiből az egészségtelenség következik. Egy vállalkozást vinni egész emberes feladat, mint ahogyan egybe és rendbe tartani a családot.

Egyszerre a kettő nem fog menni, mert az egyik a másik hátrányára fog sérülni.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025