Forró

Kik vannak most a legnagyobb bajban?

Főbb pontok

A legnagyobb bajban most azok a vállalkozók vannak, akik el voltak kényelmesedve. Akik magától értetődőnek vették azt, hogy van forgalmuk és nem kell reklámozni. Akik nem képeztek tartalékot. Akik nem építettek közönséget. 

Vállalkozónak lenni felelősség, hiszen rajtunk múlik több embernek a fizetése. Mi mozgatjuk Magyarország gazdaságát. Egy vállalkozásnak rengeteg ismétlődő költsége van, amelyekre valakik rendszeresen számítanak, függnek tőle. Ezek lehetnek havi, de éves költségek is.

A legkönnyebb most azoknak, akinek van egy kidolgozott marketing-stratégiájuk és annak mentén haladtak, mert most a marketingszakember ebbe bele tud nyúlni. Olyan, mintha egy Legóból épült kastélyt kéne átvariálni. Viszont, ha nincs kastélyod, akkor először azt meg kell tervezni, és fel kell építeni, ami nem megy egyik napról a másikra. 

Kinek örömére, kinek bánatára a piac, most megtisztul a hobbi vállalkozóktól. De ez a mi szakmánkra is igaz. Követek pár csoportot, és jó pár tanulatlan szövegíró és képzetlen marketinges beadta a kulcsot. Értelmetlen volt már a piacon a naponta létrejövő 12. marketinges vállalkozás és a naponta újonnan megnyíló 20. baba-mama webáruház is. Az 50.000 termékkel rendelkező dropshippinges csodákat már meg sem említem.

Tehát, így most nem aprózódik el a piac, akik eddig is ügyesen csinálták a vállalkozásukat, azok gazdasági előnyre fognak szert tenni az elkövetkezendő időszakban. 

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025