Forró

Miért kerül sokba a marketing konzultáció?

Főbb pontok

Amikor valaki azt kérdezi, miért ilyen drága egy marketing tanácsadás, a válasz egyszerű: a valódi szakértelem pénzbe kerül. De nézzük meg kicsit mélyebben, mit is jelent ez.

Relatív, hogy mi számít drágának

A „drága” kifejezés mindig relatív. Ha például három óra alatt több mint tíz évnyi szakmai tapasztalatot kapsz, akkor az ár elenyésző az időért cserébe, amit megspórolhatsz. Ezzel szemben, ha egy kezdő tanácsadóval beszélgetsz, aki néhány marketing könyvet olvasott ki, akkor még 2000 forint is túl sok lehet egy haszontalan konzultációért.

A valódi szakértelem megtérül

Az ügyfeleink közül sokan éves szinten 50-200 millió forintos forgalmat bonyolítanak le. Vannak köztük gyártók, akiknél a termékek haszonkulcsa elérheti az 50%-ot, és vannak webáruház-tulajdonosok, akiknél 20-50% a haszon egy-egy terméken. Egy hatékony konzultációval ezek az ügyfelek hónapokra, akár évekre előnyt szereznek a piacon. Ha ezt az eredményt nézed, az, amit a konzultációért fizetsz, máris sokkal kedvezőbbnek tűnik.

Ha sokallod az árat, lehet, hogy nem vagy még felkészülve

Sokan úgy vélik, hogy egy konzultáció „drágának” tűnik, ám ha az ember üzleti szintje még nem érett meg arra, hogy szakértői segítséget vegyen igénybe, akkor az önfejlesztés valóban jobb alternatíva lehet. Azoknak, akiknek több idejük van, mint pénzük, érdemes saját maguk belevágniuk a marketing tanulásába.

Miért ér meg ennyit egy konzultáció?

A mi időnk a legértékesebb. Egy háromórás konzultáció alatt mi egy teljes értékesítési folyamatot tudunk felépíteni, ami hosszú hónapokon át eladásokat generálhat az ügyfeleidnek. Emellett összerakhatunk egy kampányt, amely folyamatos bevételt hoz. Ha rosszul állítasz be egy AdWords kampányt vagy írsz meg egy Facebook hirdetést, az nemcsak a pénzedet égeti el, de az ügyfelek bizalmát is elveszítheted.

Néhány példa arra, miért érdemes fizetni a szakértelemért:

  • Egy rosszul beállított AdWords fiók könnyedén felzabálhatja a hirdetési költségvetésedet, mielőtt észrevennéd, hogy nem hoz konverziót.
  • Egy silány Facebook kampány elriaszthatja a potenciális vásárlókat. A marketingszöveg nem csupán helyesírás kérdése – az eladások kulcsa az, hogy a szöveg hiteles, hatékony és vonzó legyen.
  • Egy gondosan felépített e-mail adatbázis értékes erőforrás lehet, de ha rossz e-maileket küldesz, soha többé nem fogják megnyitni az üzeneteidet.

Miért fizess be egy tanácsadásra?

A tanulópénz mindig sokkal drágább, mint amit egy szakértői konzultációért fizetsz. Amikor egy tapasztalt tanácsadóval dolgozol, megelőzheted azokat a drága hibákat, amelyek tönkretehetik a vállalkozásodat. Ráadásul a mi célunk az, hogy segítsünk repülőpályára állítani az üzletedet.

Folyamatos támogatás is elérhető

Ha nemcsak egy egyszeri konzultációra van szükséged, hanem folyamatos segítségre, arra is van megoldásunk. Rugalmas, havi konzultációs csomagokat kínálunk, amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatosan nyomon követhesd a vállalkozásod fejlődését és azonnal reagálj a felmerülő kérdésekre vagy problémákra.

A konzultáció időt és pénzt spórolhat meg számodra, hiszen mi már rengeteg hibát láttunk és javítottunk ki. Ne habozz befektetni a szakértelembe – mert a tanulópénz, amit saját hibáidból fizetnél, sokkal magasabb lehet, mint egy jól időzített konzultáció ára.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Young man using laptop.

Mit tanulhatunk az Apple marketingeseitől?

Amikor ránézel egy Apple-termékre, rögtön feltűnik a letisztult forma és a gondosan megtervezett részletek. Ha hallasz egy Apple-kulcsszót, rögtön elindul benned valamilyen érzelmi reakció, ami sokkal több, mint egy egyszerű „ez egy technikai eszköz”. Inkább valami olyan benyomás keletkezik, hogy ez a márka egy életérzést közvetít, egy világhoz való tartozást jelenthet. Érdemes belenézned abba, hogy...
Luxury watch isolated on white background

Mit tanulhatunk a Rolex marketingeseitől?

Amikor Rolexre gondolsz, valószínűleg azonnal megjelenik egy kép a fejedben: elegancia, időtálló értékek, exkluzivitás, magas minőség és presztízs. Bár a márka már több mint egy évszázados múltra tekint vissza, ma is képes az újdonság varázsával hatni, és a luxusórák világában megőrizni vezető szerepét. Ha a marketing oldala érdekel, könnyen felfedezheted, hogy a Rolex nem egyszerűen...

A reklám céljai, pszichológiai hatásai és aktuális trendjei

A reklám fő marketingcéljai A reklám a marketingkommunikáció egyik kulcseleme, amely számos üzleti célt szolgálhat. A legfontosabb célok közé tartoznak: Pszichológiai tényezők a reklám hatékonyságában A reklámok akkor a leghatékonyabbak, ha figyelembe veszik az emberi gondolkodás és érzelmek működését. Számos pszichológiai tényező befolyásolja, hogy egy hirdetés mennyire ragadja meg a közönségét és ösztönöz cselekvésre: Stratégiák...

Microsoft Majorana 1: Új korszak a kvantumszámítógépekben és azok marketingalkalmazásaiban

A kvantumszámítógépek terén a közelmúltban jelentős áttörés történt a Microsoft Majorana 1 chip bemutatásával. Ez az új kvantumprocesszor a topológiai kvantumszámítás úttörője, és várhatóan alapvetően változtatja meg, miként gondolkodunk a nagy számításigényű feladatok megoldásáról. A Majorana 1 egyedi technológiája révén nemcsak tudományos és ipari problémák megoldására nyithat új fejezetet, hanem a marketing világára is messzemenő hatással lehet...

Itt érsz el

© Copyright 2025