Forró

Mit csinálnak jobban a 20 évesek?

Főbb pontok

Az online világ, és ezzel együtt a hirdetési platformok egyre rohamosabb tempóban változnak, amit egy vállalkozónak le kell követnie. Ez nem kis időbefektetéssel jár, de ez a sikeres online vállalkozás egyik alapja.  

Én azt vettem észre, hogy a legtöbb 30 év fölötti vállalkozó a közönség figyelmének a megszerzése nélkül akar eladni. A tudatos 20 éves ambiciózus fiatalok pedig intuitíven, először a  figyelmet szerzik meg, és csak azután indítanak vállalkozást.

Idehaza évek óta mindenkitől csak azt a szót hallom, hogy USP (egyedi ajánlat / kiemelt eladási ajánlat). Ez egy varázsszó, ami mindenre is jó. Különböző csoportokban megy a komment szekcióban a: gondold át, hogy milyen egyedi ajánlatot tudnál adni. Te miben vagy más?

De a 86. táplálékkiegészítő webáruház, az 500. baba-mama webáruház – de egyébként már szinte teljesen mindegy, hogy miről van szó –, nem tud olyan újat kitalálni, amitől ő egyedibb lenne mindenki mástól és hosszú távon fenntartható is lenne.

Szerintem mire kéne felváltani az USP-t?

A közönség bevonására. Ez az, ami általában a 30+-os korosztálynak még nem megy, vagy nem akarnak ebbe munkát fektetni, vagy meg vannak arról győződve, hogy meg fogják venni a termékeiket csupán azért, mert azok jók.

A közönség bevonása pedig a figyelem megszerzésével kezdődik.

A figyelem megszerzése pedig nem könnyű feladat, és ezt a módszert a 30 év feletti vállalkozók ismerik a legkevésbé. A 30 év alatti korosztály már rutinból csinálja, mindenféle tudományos háttér nélkül, megérzésből, mégis sok-sok huszonévesnek több követőik van YouTube-on, TikTokon, Instagramon, mint a legtöbb 30+-os vállalkozónak az összes felületén együttvéve.

Ha már megnyertük a követőink figyelmét, elnyertük a bizalmukat is. Ha pedig megvan a bizalom, akkor a követőink azt feltételezik, hogy legalább annyi értékkel bír a termékünk / szolgáltatásunk, mint mi magunk.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Stock market prices

Google Ads CPC alakulása 2013–2025 között

Átlagos CPC változása évről évre (2013–2025) A Google Ads átlagos kattintási költsége (CPC) hosszú távon emelkedő trendet mutat 2013 és 2025 között, bár voltak időszakos ingadozások. A 2010-es évek elején a mobilhasználat térnyerése miatt az átlagos CPC globálisan kissé csökkent, mivel a mobilhirdetések olcsóbbak voltak, de a tendencia hamarosan megfordult. 2013 és 2020 között a...
Young High school teacher giving marketing lesson to students in classroom

Marketing ügynökségek költségeinek alakulása Magyarországon (2013–2025)

Árak változása évről évre (2013–2023) A 2010-es években a marketing- és reklámügynökségek szolgáltatási díjai Magyarországon viszonylag stagnáló tendenciát mutattak, majd a 2020-as évek elején jelentősebb emelkedés indult. A KSH adatai szerint 2016 és 2022 első negyedéve között gyakorlatilag nem nőttek az ügynökségi árak – 2022 elején a reklám- és piackutatási szolgáltatások díjai 2%-kal alacsonyabbak voltak,...
organization

A szervezeti magatartás lényege

Szervezeti környezetben az emberi viselkedésről beszélünk, mégis gyakran elfelejtjük, hogy a munkahelyi lét legalább annyira érzelmi és gondolkodási folyamat, mint termelési vagy szolgáltatási tevékenység. Ha szervezetben dolgozol, vagy épp te vezetsz egy csoportot, biztosan találkoztál már azzal a helyzettel, amikor nem a folyamatok technikai elemei, hanem az emberek reakciói, hozzáállása és közös hangulata határozza meg...
Luxury red car, closeup details with city lights behind it. Bokeh.

Mit tanulhatunk a Ferrari marketingeseitől?

Amikor a Ferrari név megjelenik, azonnal kirajzolódik egy vörös színű, kecses karosszériájú sportautó képe, fülünkben felcsendül a duruzsoló motorhang, és magával ragad az olasz autógyártás szenvedélyes világa. De hogyan lett a Ferrari nemcsak az autózás, hanem a globális életstílus egyik ikonja is? A márka mindössze néhány ezres, prémium kategóriás járművet gyárt évente, mégis az egyik...

Itt érsz el

© Copyright 2025