Négy pontban a webshop előnyeiről

Főbb pontok

A webshop üzemeltetése, egy felhasználóbarát oldal beindítása olyan feladat, amelyre a digitalizálódó világban minden cégnek szüksége van. Hatványozottan igaz ez most, amikor a koronavírus miatt előtérbe került az érintkezésmentes vásárlás. Reggelig lehetne sorolni, miért előnyös egy webáruház indítása, most a négy legfontosabb pontot gyűjtöttük össze.

1. Biztonság

Egy webshop biztonságot jelent, a cég vezetőjének, munkatársainak és vásárlóinak egyaránt. Egyrészt a fizikai biztonságra gondolunk, hiszen az érintkezésmentes vásárlás a legjobb megoldás a járványhelyzet idején, védi a dolgozókat és az ügyfeleket is a vírustól. Másrészt az online áruház nyitása biztonságot jelent a cég számára, amely így nem tűnik el a szemek elől, képes a felszínen maradni akkor, amikor az utcákon egyre kevesebb embert láthatunk. Gondolj bele, alapszolgáltatásnak érzed, hogy a kedvenc éttermedből, pizzériádból online tudsz rendelni, illetve hogy az élelmiszerekért már nem kell elsétálni a nagyáruházba, mert házhoz viszik a szükséges termékeket. Ezek azok az üzleti szegmensek, amelyek időben felismerték, mit lehet kihozni az online térből. Szinte biztos, hogy bármivel foglalkozol, találni rá online megoldást valamilyen formában, csupán egy jó szakemberre lesz szükséged.

2. Költséghatékonyság

A kezdeteknél szükség van egy jelentősebb beruházásra, hogy egy cég a megfelelő módon léphessen ki az online térbe, ám a webshop üzemeltetés költségei hosszú távon alacsonyak. Nem kell hozzá irodát bérelni, új főállású munkatársakat alkalmazni. A vásárlóid is jobban járnak, hiszen otthon ülve, néhány kattintással megszerezhetik a termékedet, szolgáltatásodat, nem kell azért elutazni, időt és pénzt pazarolni. Ebből a szempontból környezettudatos megoldásnak is mondható egy webshop beindítása. Az olyan kiadások, mint a domain megvásárlása, a webtárhely bérlése, elsikkadnak egy belvárosi iroda bérleti díjához képest. A kiegészítő szolgáltatásokról, mint például az ügyfélszolgálat, online sem szabad lemondani, ám költséghatékonyabban megoldható, például automatikus válaszok, chatbotok beállításával.

Csak 5775 Ft
kozepen

3. Határtalanság

Átvitt értelemben, de szó szerint is. Egy webshopban több ezer terméket megjeleníthetsz, ennyit egy üzletben képtelenség lenne átláthatóan bemutatni a potenciális vevőid számára. Ezek a tárgyak kategorizálhatóak, kereshetőek, azaz sokkal gyorsabban megtalálja majd mindenki, amit keres. Emellett a webáruház indítása megszünteti a fizikai korlátokat. Az ország bármely részéből szerezhetsz vásárlókat, hatalmasra nőhet az addig csak lokális piacod. Persze a kiszállítást meg kell oldanod, ám a jelenlegi helyzetben rengeteg kiváló lehetőség kínálkozik erre. A határtalanság az országhatárokra is vonatkozhat: egy webáruház szövegezésének lefordítása bármikor megoldható, kis költséggel kivitelezhető, így a külföldi piacok felé is eredményesen lehet terjeszkedni.

4. Automatizáltság

Ha webshopod van, megspórolsz egy csomó felesleges kört. Pontosabban elég ezeket egyszer lefutni, hogy megfelelően működjön a rendszer, amely aztán automatikusan kiszolgálja a közönséget. Elég egy termékleírást egyszer tökéletesen elkészíteni, nem kell azt egyesével elmondani minden vásárlónak. Elég a méréseket egyszer beállítani, hogy aztán napi szinten lásd, merre fejlődik, merre halad a webáruházad. A megfelelően felépített webshopnál optimális esetben nem találkozol a részfolyamatokkal: a vevő megérkezik, körbenéz, árakat hasonlít össze, majd vásárol, a logisztika pedig intézi a kiszállítást, a termék vagy szolgáltatás biztonságos átadását. A cégvezető ebből elég, ha az egyre növekvő bevételeket látja a nap, illetve a hónap végén.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Banknotes.

Így kereshetsz pénzt az AdSense segítségével

Ha te is eljátszottál már a gondolattal, hogy a tartalomgyártásból, a blogolásból vagy a YouTube-videókból származó bevételedet szeretnéd növelni, akkor biztosan találkoztál a Google AdSense nevével. Ez a platform az egyik legismertebb és legkényelmesebb módja annak, hogy a saját weboldaladon vagy videós csatornádon hirdetéseket jeleníts meg, és ezzel valódi jövedelemhez juss. Az AdSense lehetőséget ad...
Business graphs and magnifying glass on table

Alapvető Excel függvények marketingeseknek

Ha valaha is érezted már úgy, hogy a marketingkampányaid méréséhez és elemzéséhez túl sok adatot kell kezelned – táblázatokat, statisztikákat, kattintási arányokat, konverziókat, remarketinglistákat, költségterveket –, akkor bizony nem vagy egyedül. Egy adatgazdag környezetben előbb-utóbb elkerülhetetlen, hogy valamilyen táblázatkezelő eszközzel irányítsd, rendszerezd és elemezd a felhalmozott információkat. A Microsoft Excel az egyik legismertebb, és továbbra...
online training on the school website on the Internet

A Google Ads szakértő

Ha bármikor is gondolkodtál azon, hogy milyen módon növelhetnéd online vállalkozásod láthatóságát és bevételét, valószínűleg szembejött már veled a Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) kifejezés. Ez az egyik legismertebb és leghatékonyabb PPC (Pay-Per-Click) hirdetési platform, amely megfelelő beállításokkal és szakmai rálátással csodákra képes. Azonban az is lehetséges, hogy elkezdtél már saját kezűleg kampányokat futtatni,...
High Speed

Hogyan működik a PageSpeed Insights?

Ha komolyan gondolod a weboldalad és az online jelenléted hosszú távú sikerét, akkor a sebesség és a felhasználói élmény optimalizálása egyszerűen megkerülhetetlen. Ezzel nemcsak a látogatóid elégedettségét növeled, hanem a keresőoptimalizálási (SEO) eredményeiden is jelentősen javíthatsz. És itt lép be a képbe a Google PageSpeed Insights – vagy röviden PSI –, amely a weboldalad betöltési...

Itt érsz el

© Copyright 2025