Forró

Őrültség 30 évesen vállalkozni?

Főbb pontok

Ha elmúltál már 30 éves, és még csak most vágsz bele az első vállalkozásodba, akkor tudd, hogy ahhoz már elég öreg vagy, hogy elkövesd azokat a hibákat, melyeket a legtöbb vállalkozó elkövet. Szerencsés esetben a szarvashibákat az ember huszonéves kora elején követi el, mert ekkor még mindenre is van ideje, sőt még energiája is van többször újrakezdeni az életét pl. elmenni egy gyárba melózni, még helyre nem áll pénzügyileg, a gyártósoron meg kitalálni a következő vállalkozását.

Na most az a bökkenő, hogy átlagosan egy vállalkozást felépíteni tíz évbe telik. 

Persze most nem arról van szó, hogy nyitok egy webáruházat 10.000 termékkel, majd feldobom az árösszehasonlító oldalra 20 Ft-tal olcsóbban és örülök a napi 5.000 Ft-os nyereségnek.

Szóval ha 20 éves korodban leszel vállalkozó, akkor legjobb esetben 30 éves korodban lesz stabil és előre tervezhető bevételed, és ekkor már nem napi 12 órát kell a vállalkozásodban dolgozni, hanem heti egy pár órát, mert a többit a munkatársaid intézik.

Ha 30 éves vagy, akkor a legjobb esetben 40 éves korodra érik be a vállalkozásod. 

Én 2013-ban csináltam meg az első hivatalos vállalkozásomat, 26 évesen. De én már 20 éves koromban üzletelgettem és megkaptam 26 éves koromig majdnem az összes üzleti pofont. Jó párszor újra kellett indítanom az életemet. Dolgozam pl. árufeltöltőként is, vagy éppen pakoltam a téglát kb. 21 évesen, mert rossz üzleti döntést hoztam.

Szóval ha nincs szerencséd és 30 évesen vágsz bele, akkor kb. 43-45 éves leszel, mire beérik a vállalkozásod.

Én ezt a 3-5 évet szeretném megspórolni neked ezzel a könyvvel:

https://dajka-gabor.hu/marketingblog/termek/dajka-gabor-en-megmondtam/

 

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025