Webáruház költöztetés: üzleti szintlépés

Főbb pontok

Az online kereskedelem világában néha eljön az a pont, amikor a jelenlegi webáruházrendszered már nem szolgálja ki megfelelően az igényeidet. Lehet, hogy kinőtted a jelenlegi platformot, vagy egy másik rendszer olyan funkciókat kínál, amelyekkel könnyebben és hatékonyabban működtetheted üzletedet. Bár elsőre bonyolultnak tűnhet, a webáruház költöztetés egy tapasztalt szakértő támogatásával sokkal egyszerűbb és gyorsabb, mint gondolnád.

Miért lehet szükség a webáruház költöztetésére?

  • Rendszerkorlátok: A növekvő forgalom vagy a termékkínálat bővülése miatt korábbi platformod nem tud lépést tartani.
  • Funkcionalitási igények: Az új rendszer fejlettebb SEO-, marketing- és logisztikai funkciókat kínál, amelyekkel hatékonyabban érheted el a célközönséged.
  • Költséghatékonyság: Lehetséges, hogy a váltás hosszú távon kedvezőbb, hiszen egy modernebb platformmal időt és pénzt takaríthatsz meg.

A webáruház költöztetés lépései

  1. Előkészítés és tervezés:

    A siker záloga a részletes felmérés. Átnézzük a jelenlegi adatstruktúrát (terméklisták, vásárlói adatok, képek stb.), és megvizsgáljuk a forrás és a célplatform közötti kompatibilitási kérdéseket.

  2. Adatmigráció:

    Átmozgatjuk a legfontosabb adatokat az új rendszerbe: termékeket, kategóriákat, vásárlói listákat. A képek akár 98%-át is át tudjuk vinni, így a legtöbb vizuális tartalom gond nélkül megmarad. Eközben minimalizáljuk az adatvesztés kockázatát.

  3. Kézi kiegészítés:

    Ha szükséges, manuálisan töltjük fel a blogcikkeket, javítjuk ki a sérült képeket, vagy fejlesztünk API-kat nagyobb volumenű áthelyezés esetén.

  4. URL-átirányítás és SEO-beállítások:

    A keresőmotoros láthatóság megőrzése érdekében a régi URL-eket megfelelően átirányítjuk, és az új platformon gondoskodunk a releváns SEO-beállításokról.

  5. Tesztelés és átadás:

    Miután beállítottuk az új rendszert, alaposan leteszteljük a funkciókat, ellenőrizzük az adatok épségét. Csak ezt követően indítjuk élesben a webáruházat.

Milyen platformok között történhet a migráció?

Tapasztalatunk számos e-kereskedelmi rendszerre kiterjed:

  • Unas ↔ Shoprenter
  • E-shop gyorsan ↔ Unas / Shoprenter
  • WooCommerce ↔ Unas / Shoprenter

Saját fejlesztésű webáruházak esetén SQL táblák, CSV/XML fájlok alapján is elvégezzük az adatmigrációt.

Mire számíthatsz a folyamat során?

  • Rugalmas időzítés: A költöztetés általában 1-2 hét alatt zajlik, de teljes hozzáférés mellett akár 3 nap alatt is megoldható.
  • Biztonságos adatkezelés: A legfontosabb adatok, például a termékek és a vásárlói listák, szinte teljes egészében megmaradnak. A jelszavakat biztonsági okokból újra kell generálni a célplatformon.
  • Korlátlan mennyiség: Akárhány terméket, kategóriát, képet és tulajdonságot áthozunk, így nem kell a jelenlegi méreteden változtatnod.
  • Minimális leállás: Úgy ütemezzük a költöztetést, hogy a vásárlóid a lehető legkevésbé érezzék meg a váltást.

Miért válassz minket?

Több platformon (Unas, Shoprenter, WooCommerce stb.) végzett sikeres migrációink során azt tapasztaltuk, hogy a gördülékeny költözéshez professzionális tervezés és gyors kivitelezés kell. A teljes folyamat során folyamatosan tájékoztatunk arról, hogy épp melyik lépésnél tartunk, így pontosan látod, hogyan haladunk. Fő célunk, hogy az üzleted zökkenőmentesen léphessen a következő szintre, legyen szó új funkciókról, gyorsabb betöltésről vagy jobb keresőoptimalizálásról.

Lépj velünk kapcsolatba!

Ha még nem vagy biztos benne, melyik rendszer a legjobb, vagy kérdéseid vannak a költöztetés menetével kapcsolatban, bátran keress minket. Tanácsot adunk a platformválasztásban, és személyre szabott ajánlatot dolgozunk ki. Tegyünk együtt lépéseket afelé, hogy webáruházad még sikeresebbé és hatékonyabbá váljon!

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Banknotes.

Így kereshetsz pénzt az AdSense segítségével

Ha te is eljátszottál már a gondolattal, hogy a tartalomgyártásból, a blogolásból vagy a YouTube-videókból származó bevételedet szeretnéd növelni, akkor biztosan találkoztál a Google AdSense nevével. Ez a platform az egyik legismertebb és legkényelmesebb módja annak, hogy a saját weboldaladon vagy videós csatornádon hirdetéseket jeleníts meg, és ezzel valódi jövedelemhez juss. Az AdSense lehetőséget ad...
Business graphs and magnifying glass on table

Alapvető Excel függvények marketingeseknek

Ha valaha is érezted már úgy, hogy a marketingkampányaid méréséhez és elemzéséhez túl sok adatot kell kezelned – táblázatokat, statisztikákat, kattintási arányokat, konverziókat, remarketinglistákat, költségterveket –, akkor bizony nem vagy egyedül. Egy adatgazdag környezetben előbb-utóbb elkerülhetetlen, hogy valamilyen táblázatkezelő eszközzel irányítsd, rendszerezd és elemezd a felhalmozott információkat. A Microsoft Excel az egyik legismertebb, és továbbra...
online training on the school website on the Internet

A Google Ads szakértő

Ha bármikor is gondolkodtál azon, hogy milyen módon növelhetnéd online vállalkozásod láthatóságát és bevételét, valószínűleg szembejött már veled a Google Ads (korábbi nevén Google AdWords) kifejezés. Ez az egyik legismertebb és leghatékonyabb PPC (Pay-Per-Click) hirdetési platform, amely megfelelő beállításokkal és szakmai rálátással csodákra képes. Azonban az is lehetséges, hogy elkezdtél már saját kezűleg kampányokat futtatni,...
High Speed

Hogyan működik a PageSpeed Insights?

Ha komolyan gondolod a weboldalad és az online jelenléted hosszú távú sikerét, akkor a sebesség és a felhasználói élmény optimalizálása egyszerűen megkerülhetetlen. Ezzel nemcsak a látogatóid elégedettségét növeled, hanem a keresőoptimalizálási (SEO) eredményeiden is jelentősen javíthatsz. És itt lép be a képbe a Google PageSpeed Insights – vagy röviden PSI –, amely a weboldalad betöltési...

Itt érsz el

© Copyright 2025