Forró

A Google és a hirdetések erőssége, Performance Max

Főbb pontok

A Search Engine Land nemrégiben felvetette a PPC közösség aggodalmait a hirdetések erősségével kapcsolatban, amire Brendon Kraham, a Google keresésért és kereskedelemért felelős alelnöke reagált. Kraham kijelentette, hogy a hirdetések erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.

Kraham eloszlatta azokat a feltételezéseket, amelyek szerint a hirdetések erőssége nem lenne fontos tényező. Kiemelte, hogy a hirdetések erőssége központi szerepet játszik abban, amit a Google megpróbál elérni, hiszen a kreatív megjelenés rendkívül fontossá válik. A hirdetések erőssége lesz az a mechanizmus, amellyel a Google értékeli a kreatívokat mind a Performance Max (PMax), mind a keresési hirdetések esetében.

A Performance Max szerepe
Kraham rámutatott arra, hogy a Performance Max olyan eszközgenerálási képességeket kínál, amelyek növelhetik a hirdetések erejét. Azoknak a hirdetőknek, akik kihasználják a PMax eszközgenerálási képességeit a kampányépítés során, 63%-kal nagyobb esélyük van jó vagy kiváló hirdetési erősségi pontszám elérésére. Ez azt mutatja, hogy a Performance Max hatékonyan optimalizálja a hirdetési eszközöket és javítja a kampányok teljesítményét.

A PMax a Google Ads jövője?
Kraham hangsúlyozta, hogy a mesterséges intelligencia (AI) a digitális reklámozás jövőjét képviseli, a Performance Max pedig ennek a koncepciónak a kiváló példája. A PMax lehetővé teszi a vállalkozások, különösen a korlátozott erőforrásokkal rendelkező kisvállalkozások számára, hogy szélesebb körű és mélyebb eszközöket használjanak, így lépést tarthatnak a fogyasztók változó preferenciáival.

Kraham kiemelte a mesterséges intelligencia által vezérelt megoldások, például a PMax jelentőségét abban, hogy a vállalkozások boldoguljanak a mai gyorsan változó digitális környezetben. Szerinte az automatizálás a jövő, és a PMax a legjobb példa az AI alkalmazására a hirdetésekben, mivel ez az egyetlen kampánytípus, amely mind prediktív, mind generatív mesterséges intelligenciát használ.

A Google folytatni fogja a fejlesztést ezen a területen, hogy segítse a marketingszakembereket abban, hogy olyan sebességgel érjék el a fogyasztókat, ahogyan azok működnek. A Performance Max a legjobb megnyilvánulása annak, hogyan kell ezt megtenni.

Következtetés
A Google egyértelműen állást foglalt a hirdetések erősségének fontossága mellett, és hangsúlyozta a Performance Max szerepét ennek elérésében. A PMax eszközgenerálási képességei és AI-vezérelt megközelítése lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hatékonyabban optimalizálják kampányaikat, és lépést tartsanak a fogyasztói igények változásával.

Azoknak a marketingszakembereknek, akik a Google Ads platformon szeretnének sikeresek lenni, érdemes kihasználniuk a Performance Max által kínált lehetőségeket, és előtérbe helyezniük a hirdetések erősségét mint kulcsfontosságú teljesítménymutató. Az automatizálás és a mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepet fog játszani a digitális reklámozásban, és a PMax ennek az evolúciónak a központi eleme.

Ahogy a Google továbbfejleszti a Performance Max-ot és más AI-vezérelt megoldásokat, a hirdetőknek alkalmazkodniuk kell, és ki kell használniuk ezeket az eszközöket a kampányaik teljesítményének optimalizálása érdekében. Azok a vállalkozások, amelyek lépést tartanak ezekkel a trendekkel, és elsajátítják a PMax és más innovatív hirdetési megoldások használatát, versenyelőnyre tehetnek szert a digitális marketingtérben.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025