Darth Vader marketing útmutatója

Főbb pontok

[Mechanikus légzés hang]

Figyeljetek, jelentéktelen marketingesek. Én, Darth Vader, a Galaktikus Birodalom főparancsnoka, megosztom veletek a marketing sötét oldalának titkait. A ti kis “influenszer kampányaitok” és “közösségi média stratégiáitok” nevetségesek a Sötét Oldal erejéhez képest.

Az erő használata a marketingben

Ne pazaroljátok az időtöket a gyenge “kérjük” és “köszönjük” szavakra. A félelem a legerősebb motivátor. Amikor az emberek azt mondják, hogy a pozitív üzenetek jobban működnek… [fojtogató mozdulat] …találom a hiányát a hitüknek zavarba ejtőnek.

Márkaépítés, Vader módra

Nézzétek a Halálcsillagot. Ez nem csak egy űrállomás. Ez egy MÁRKA. Amikor az emberek meglátják, azonnal tudják, mit képvisel. Nincs szükség focus csoportokra vagy piackutatásra. A márkaüzenet egyértelmű: “Csatlakozz, vagy pusztulj el.” Ennél tisztább pozicionálást keresve sem találhatnátok.

Versenyanalízis

Mit csináltok, amikor egy versenytárs megjelenik a piacon? Én egyszerűen… [mechanikus légzés] …eltüntetem őket. Az Alderaan bolygó megsemmisítése nem marketing kampány volt. Ez volt a végső piackutatás. A túlélési arány nulla százalék volt. Meggyőző, nemde?

Személyzeti politika

A fluktuáció kezelése egyszerű. Amikor egy alkalmazott alulteljesít… [fojtogató mozdulat] …találok a teljesítményükben… hiányosságokat. Meglepő módon, ez jelentősen javítja a csapatmorált és a produktivitást. A túlélők különösen motiváltak.

Ügyfélszolgálat

“Az ügyfél hangja” program nálunk szó szerint értendő. Halljuk minden gondolatukat, érzésüket, félelmüket. Az Erő lehetővé teszi a végső ügyfélélményt. Nincs szükség NPS felmérésekre, amikor közvetlenül bele tudsz nézni az ügyfelek elméjébe.

Tárgyalási technikák

A tárgyalások mindig rövidek és hatékonyak:
“Ez itt az ajánlatom. Imádkozz, hogy ne módosítsam tovább.”
Meglepően magas a konverziós ráta.

Árazási stratégia

Az árazás egyszerű: Mi szabjuk meg az árat. Ha valaki túl magasnak találja… [légzés] …mindig találunk módot a megegyezésre. Véglegesen.

Termékfejlesztés

A fejlesztési ciklusok gyorsak és hatékonyak. Ha egy mérnök azt mondja, hogy valamit nem lehet megcsinálni… [fojtogató mozdulat] …meglepő módon, hirtelen mindig találnak megoldást.

Csak 5775 Ft
kozepen

Social media jelenlét

Nincs szükségünk hashtagekre vagy influenszerekre. Amikor a Halálcsillag megjelenik az űrben, MINDENKI beszél róla. Ez az organikus elérés csúcsa.

Lojalitás program

A mi lojalitás programunk egyszerű:

  • Szint 1: Életben maradsz
  • Szint 2: A családod is életben marad
  • Szint 3: Kinevezünk admirálisnak (rövid távú pozíció)

KPI-ok és mérések

A siker mérése egyszerű:

  • Megsemmisített bolygók száma
  • Elfogott lázadók százaléka
  • Birodalmi jelenlét galaxisszerte
  • A félelem szintje (mindig 100%)

Végső tanács

Ne pazaroljátok az időtöket A/B tesztekre és ROI számításokra. Az Erő sötét oldala a végső konverziós eszköz. Miért győzködnéd a célközönséged, amikor egyszerűen… [légzés] …meggyőzheted őket?

[Mechanikus légzés]

És ne feledjétek: Én vagyok a marketing menedzseretek… apja.

[Köpeny suhogása, távozó léptek]

PS: Ha ez a prezentáció nem tetszett… [fojtogató mozdulat] …a következő biztosan jobb lesz.

A Galaktikus Birodalom minden jogot fenntart. Az engedély nélküli másolás halálbüntetést von maga után.

Ha tetszett a cikk, támogasd a blogomat és vedd meg a könyvem.
alul
Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Female electrical engineer using laptop to check solar panel farm equipment, eco-friendly energy

A változásokkal szembeni ellenállás

Sokszor halljuk, hogy „a változás az egyetlen állandó”. Mégis, amikor a szervezet vezetése új irányt jelöl ki, vagy jelentős átalakításokat hajt végre, az emberek nagy része ellenérzésekkel reagál. A tapasztalatok és pszichológiai-szociológiai kutatások egyaránt mutatják: alapvetően tartunk az ismeretlentől, így a változásoktól is. Ebből fakadóan nagyon valószínű, hogy egy szervezeti átalakulás során – legyen szó...
Work organization

Handy kultúratipológiája

Amikor egy szervezetben dolgozunk, vagy éppen vezetsz egyet, valószínűleg előbb-utóbb megtapasztalod, hogy milyen fontos szerepet játszik az ottani légkör és a munkavégzés módja. Charles Handy elmélete szerint négyféle jellegzetes szervezeti kultúra különíthető el, melyek mindegyike sajátos értékrenddel, döntéshozatali folyamattal és emberi viselkedésmintákkal rendelkezik. Röviden tekintsük át, mik ezek a kultúratípusok, és milyen helyzetekben lehetnek különösen...
Entrepreneur Stressed over Failure

Így dolgozd fel a kudarcot, ha vállalkozó vagy

Vállalkozónak lenni izgalmas és inspiráló, ugyanakkor tele van bizonytalansággal és sokszor kockázattal. Lehet, hogy már megkaptad azt a “kedvenc” megjegyzést is: „Miért nem keresel inkább egy rendes, stabil állást?” Pedig te pontosan érzed belül, hogy a saját ötleted megvalósítása, a határok feszegetése és az új megoldások felfedezése az, amiért érdemes dolgozni. De mi történik, ha...
Blockchain technology concept

Blockchain a marketingben

A blockchain technológia néhány éven belül óriási áttörést hozott a pénzügyi világban és a digitális ökoszisztéma számos területén. Egyre többet hallani arról, hogyan alakítja át az ellátási lánc menedzsmentjét, az elektronikus kereskedelmet és akár a klasszikus marketingtevékenységeket is. Ha eddig úgy gondoltad, hogy ez a technológia csak a kriptovalutákra jó, akkor érdemes újragondolni a kérdést....

Itt érsz el

© Copyright 2025