Forró

Lehet fájdalmas a marketing-tanácsadás?

Főbb pontok

A marketing-tanácsadást lehet, szépen, lassan, kellemesen, terápiaszerűen is végezni. Ebben is jó vagyok, de a terápia lényege a lassú fejlődés, ami azt jelenti, hogy hetente beszélgetünk a vállalkozásodról 60 percig, közösen fejtjük és oldjuk meg a problémákat. Ilyenkor nem csak megoldást adok, hanem kérdéseket. Szépen vezetlek.

Egy jó hangulatú marketing-konzultáció

A marketing-tanácsadást lehet gyorsan, fájóan, izomból is végezni. Ebben az esetben a fejlődés gyors, ami azt jelenti, hogy 1-2 alkalomban gondolkodunk. Elmegyek hozzád egy napra, fél napra és diagnosztizálom majdnem az összes eddigi elkövetett hibákat és lehetőség szerint kijavítom őket. Na ez nagyon fájdalmas szokott lenni. Az esetek döntő többségében megmutatom a vállalkozóknak azt, hogy hol úszott el a pénzük, mert pl. nem jól állították be a Google Ads-et, Facebookot, és saját maguk jönnek rá arra, hogy eddig a reklámköltésük 80%-át kidobták. Ezt ott kell gyorsan feldolgozni a helyszínen.

Véleményezem az eddigi reklámszövegeiket, amelyek sokszor hidegek, az adott vállalkozásról szólnak, semmitmondóak, gyerekesek stb. Ilyenkor el szokott törni a mécses a legtöbb embernél. Főleg akkor törik minden, ha megnézzük azt, hogy a dédelgetett weboldalon hogyan viselkednek a látogatók, és hogyan folyik el ott is a pénz.

Nem vagyunk egyformák, és mindenkinek vannak jobb és rosszabb napjai. Mérlegelj, hogy melyiket helyezed előtérbe: az egódat vagy a vállalkozásodat. Nincs rossz döntés. Rossz döntést azzal hozol ha nem kérsz segítséget amikor bajban vagy, mert akkor a vállalkozásodat is elveszítheted és az egódat is.

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025