Forró

Beszéljünk a marketing-tanácsadásról

Főbb pontok

Amikor valaki hozzánk jön marketing-tanácsadásra, akkor nagy rajtunk a nyomás és a felelősség, hiszen ő egy nap alatt vár tőlünk megoldást, úgy hogy már lehet, hogy öt éve rosszul csinál valamit, de az is lehet, hogy bele sem vágott az üzletébe. Az első kérdésünk ilyenkor az, hogy mi a célja? Ő akar a vállalkozásában dolgozni, esetleg a gyerekeinek építi? A második körben, pedig megpróbáljuk kinyomozni azt, hogy miért nem sikeres. Nem a vállalkozása, hanem ő, már ha erről van szó és nem arról, hogyan tudna 20%-ot fejlődni, vagy hogy belevágjon-e a vállalkozásába.

Persze ha nem sikeres, akkor annak ezer oka lehet, kezdve a rossz reklámszövegekkel és technikai beállításokkal. De először az agyban turkászolunk egy kicsit. Pl. ha valaki már 40 éves és 10 év alatt nem sikerült a vállalkozását sikeressé tennie, akkor ott gondolkodásbéli gondok is lehetnek. De nagyon fontos, hogy mi ilyenkor nem adunk semmilyen tanácsot, csak irányított kérdéssel megpróbáljuk rávezetni a vállalkozót arra, hogy saját maga felismerjen dolgokat. Sajnos amíg nem jön rá saját maga a megoldásra, vagy arra, hogy amit eddig csinált az nem vezette célra, addig mi hiába állítunk a Facebook oldalán, Google Ads-fiókján. 

Erre tudok is egy nagyon jó példát, az Én megmondtam című könyvben a 30. oldalon van a történet. A hölgy egymás után 2-3 vállalkozást tett tönkre, mert nem ismert fel valamit.

Beszéljünk arról hogy miért nem jó tanácsot kérni ismerőstől, családtagtól. Azért, mert ők a saját félelmeiket fogják elmondani. Ők nem a te szemeddel látnak. Ők nem azt fogják megvizsgálni, hogy mikor, miért leszel sikeres, hanem azt, hogy milyen problémák lehetnek. Tehát sem téged sem a vállalkozást nem tudják objektíven megítélni. 

Keress bátran egy szakembert, mert jó eséllyel időt, pénzt és energiát fog neked spórolni. 

Címkék:

Egész jók

Legtöbbet olvasott

Csak 5775 Ft

Népszerű

Webshopot indítottál? Kérj tanácsadást!

Ha van olyan területe az online világnak, ahol nem adják ingyen a sikert, az a webshopok üzemeltetése. Egy zenészt, egy influenszert „véletlenül” is felfedezhet a célközönség, a webáruházak esetében azonban ez szinte lehetetlen, akkora a verseny. Ezért van szükség marketing-tanácsadásra a sikerhez. Kezdhetnénk azzal, hogy érvelünk a webáruház beindítása mellett, de erre 2020-ban már nincs...

Építs saját médiabirodalmat!

A vállalkozások sikere nagymértékben múlik azon, hogy mennyire tudják megszólítani a célközönségüket, hogyan és milyen hatékonysággal tudnak velük kommunikálni. Ez nagyon fontos része a marketingstratégiának, hiszen a kommunikáción áll vagy bukik, hogy egyáltalán eléred-e azokat az embereket, akiktől azt reméled, hogy vásárolni fognak tőled. Számos tényező befolyásolja, hogy a lehetséges csatornákon keresztül neked melyiket kell,...

Milyen következményei lesznek a rossz tartalomnak?

Az online tartalomgyártásban továbbra is sarokkőnek számít a videók és a szövegek készítése, ezek nélkül nehezen elképzelhető 2020-ban egy sikeres brand. Nem elég azonban a mennyiségre ügyelni – ha ez nem vonja magával a minőséget, kontraproduktív lesz a folyamat. Nézzük, milyen részletekre kell a leginkább figyelni! YouTube, TikTok, Facebook, Instagram Teljesen egyértelmű, hogy a videós...

Itt érsz el

© Copyright 2025